RE: Páteční OT: Pomoc s výběrem nové matrace

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Duben 30 15:31:03 CEST 2010

Reference bych potřeboval v Brně a širším okolí (řekněme maximálně Jihlava
nebo Olomouc). Zatím plánuju výlet do nějakýho toho centra zdravého spaní.
Už začínám mít nějaký přehled, takže kraviny ze strany prodejce bych mohl
odhalit a pokud se mně bude snažit prodat nesmysl, tak prostě půjdu jinam. V
Brně taková prodejna není jenom jedna, takže to není problém...