Nokia E52 modem

Vladimír vladimir na hkfree.org
Pátek Duben 30 15:17:20 CEST 2010

Uz jsem ke stejnému záveru dospel. Dekuju za odpoved a preji peknz vikend

Vladimir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Koder Petr
Sent: Friday, April 30, 2010 12:10 PM
To: 'HW-news'
Subject: OT: Nokia E52 modem

Reaguji pozde, ale...
Setkal! Zrovna nedavno jsem resil stejny problem u nějakého noveho modelu
Nokie. Na ruznych infolinkách a pod. nikdo nevedel (ofi. servis, operator,
Nokie...). V navodu taky nic. Na ATDT vracel telefon chybu. Okna GPRS modem
použivala bez problemu. Nechodilo jenom vytacené spojeni. A nakonec jsem
prisel na to, ze nektere nove Nokie nepodporuji klasicke vytacené datove
spojeni (CSD). Telefon pro nasi potebu tedy musi mit v popisu vyslovne
uvedeno, ze umi CSD. Byl jsem opravdu překvapen, ze tuhle zakladni funkci uz
"nikdo" v telefonech nechce.

Petr