Páteční OT: Pomoc s výběrem nové matrace

Petr Toąovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Pátek Duben 30 12:42:57 CEST 2010

V trosku vetsim klidu se da (ac v horsim prostredi) valet i v Jene
kousek od GESu. Ja tam kupoval hodne tvrde matrace (okolo 3000Kc) z
nejake te peny co ji vyrabeji za studena nebo jak se to jmenuje a jsem s
ni spokojeny. Myslim, ze kvalitativne se to s Ikeou da porovnat jako
lepsi varianta za lepsi penize a to mam Ikeu rad. Akce tam taky maji a
vetsinou je vse hned k odvezeni. Za navstevu nic nedas, jen se nelekni
toho prostredi tam, je to celkem sila. :-)
U ceskych vyrobcu jsem se setkal s dost silnou aroganci, takze jsem se
na ne vyprdl, nebudu nikomu nutit svoje penize.
Hodne stesti pri vyberu.

Tosa