Xilinx FPGA+ARM

Petr Toąovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Pátek Duben 30 12:33:11 CEST 2010

Myslim ze i 8bit najde uplatneni. Minimalne jako nadstavba pro nejaky
user interface, ktery se v FPGA realizuje spatne. Selhani bude asi
soucinnosti toho, ze se to nevyplatilo, bylo to komplikovane (vyvojarum
se nechtelo s tim delat) a nechytl se toho vetsi vyrobce aby mel
marketing jasnou znamku toho ze to je "spravny smer, protoze velke zvire
preci neinvestuje do nesmyslu" (ha ha).
No kazdopadne je to pro me zajimavy krok a uvidime. Jestli to ale jen
pridaji do EDK, tak je to pro me jako by tahle varianta neexistovala. :-)

Tosa