Páteční OT: Pomoc s výběrem nové matrace

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Duben 30 11:38:23 CEST 2010

Moc se omlouvám za tohle téma naprosto nesouvisející s konferencí, ale po
mnoha různých zkušenostech vím, že je tady spousta lidí, kteří by mi mohli
poradit. Potřebuju vybrat novou matraci, jenže výběr je obrovský a nerad
bych koupil něco, co nebude vyhovovat.
Předběžně jsem se rozhodl pro pěnovou matraci, několik jsem jich zkoušel a
víc mi vyhovovaly ty tvrdší, co se nepřizpůsobují tělu. Ale protože jsem na
takové matraci ani nespal, tak to vlastně nedokážu pořádně posoudit. Nemá
tady třeba někdo zkušenost, že je lepší investovat do matrace, která se
přizpůsobí tělu? A případně jaká je běžná cenová hladina? Občas lze najít
různé akce z obchodů typu Jysk a podobně, ale nevím, jestli se nejedná jenom
o "akce". A jestli můžu v klidu matraci koupit v takovém obchodě nebo raději
jít do nějakého centra zdravého spaní. Ale vždycky skončím na tom, že
pořádně nebudu vědět, co koupit a budu muset dát na doporučení prodejce, což
nemusí nutně znamenat tu nejlepší a nejvýhodnější variantu. Proto se ptám i
zde a tajně doufám, že mi zde dokáže někdo poradit.
Vzhledem k tomu, že tohle téma je opravdu mimo, asi bych raději volil
soukromé odpovědi. Předem díky za každou užitečnou radu...

T.K.