Xilinx FPGA+ARM

Ing. Peter Adamec max13 na atlas.sk
Pátek Duben 30 09:35:23 CEST 2010

Nemyslim ze je to podlahnutie manazeroidnych typov.
Osobne sam keby som rozhodoval aky cpu narvat do fpga rozhodol by som
arm ani nie kvoli tomu ze je lepsie ale akosi je to viac "in" a im ide o
predaj a zisky az v prvom rade. Okrem toho PowerPC povazujem za vyspelu
architekturu ale prilis koncentrovanu do ruk IBM prip. freescale.
ARM fakt vyraba dnes kde kto (aj ked sa jadra od seba lisia) ale ludia
su tak nejak s nimi viac stotozneni.
PA