WRAP1E103, bylo RE: Edimax BR-6104K

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Čtvrtek Duben 29 23:16:53 CEST 2010

Vlastne jsem si vzpomel, ze mam doma od PC Engines WRAP1E103 (AMD Geode, http://www.pcengines.ch/wrap1e103.htm )... Asi to nebude tak vykonne jako Edimax, ale na pokusy by mi to mohlo stacit (a je to x86). Zapnul jsem to (ted nevim po kolika letech co to lezelo v supliku) a jediny co si pamatuji je, ze jsem na CF kartu dokazal nejakym zpusobem nahrat distribuci K240.

Jelikoz mam v Linuxu obecne hokej, zeptam se (jde mi o princip):
- na CF nahraji boot loader
- nasledne neco jako vmlinuz (jadro?)
- a nakonec samotny fs image (initrd.img)

V tomto pripade to bude fungovat jenom jako read only? Tzn ze kdybych na tom chtel mit treba ftp, abych mohl na zarizeni nejakym zpusobem dostat soubor, tak je to timto zpusobem mozne?

Nebo principielne, jak WRAP nastavit tak a nahrat na nej nejakou minidistribuci, aby splnovala nasledujici (spis to beru z aplikacni stranky, "co me zajima"):
- web server
- ftp server
- jednoduchy db systém
- telnet (ssh)
- spustet si na nem sve vlastní programy (pro zacatek třeba teplotni cislo na RS232, ci USB, data zapisovat do DB a nasledne vykreslit přes web)

Dekuji za odpovedi
Michal Grunt