Ziarovky do podsvetlenia

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 29 21:09:49 CEST 2010

Pavel Kadečka napsal(a):
> Nevyrábí to TRON už hotový? I když - asi to nešmirglujou, jedině se jich zeptat.

Ale vyrábí se to, nabízejí třeba zde:
http://www.e-xenony.cz/mini-led-do-pristrojove-desky/
Dokonce jsou použity nějaké SMD LED čipy na daný účel urřitě vhodnější ,
než "ohoblovaná" bílá LEDka.
Jenomže bych rád viděl někoho, kdo si to za tu cenu koupí :-(

Tady vidím velkou možnost konkurovat s výrobou podobných věcí. Při ceně
do 100kč/ kus by to již jako náhrada žároviček v ceně 4 euro bylo únosné :-(
a určitě prodejné.
Mimochodem z DX jsem měl LED náhradu "sufitky" 12 V, krom toho, že to
super svítí to netopí tolik co žárovka a neodchází kryt.

JaKub