Edimax BR-6104K

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Duben 29 14:48:21 CEST 2010

Rozhodně do toho nepřipojovat FLASH klíčenku. Po cca 3 měsících šla do
kytek. Na některá místa nešlo zapsat. Navíc vydržela tak 14 dní, a potom
se to celé kouslo. Musel jsem FLASH znovu naformátovat na ext3, a
nakopírovat tam soubory ze zálohy.
Našel jsem doma 20GB 2,5" HDD, koupil tohle:
http://aukro.cz/item1014217742_externi_hlinikovy_box_na_ide_disk_2_5.html
a jede to v pohodě, a doufám, že ten disk vydrží o trochu déle :-)

Aleš Filip