instalace Apache pod WinXP Embedded

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Duben 28 10:49:25 CEST 2010

U XPe jde o to jak je nakonfigurujete (respektive 'vygenerujete').
Existuji programy, ve kterych si 'naklikate' co vlastne (ktere casti
OS) maji ty XPe obsahovat. Cilem hry je udelat ty XPe co nejmensi,
takze se generujou ruzne omezene verze (jako priklad mne napada
vyhozeni tiskoveho subsystemu pro nejaky prumyslovy panel). Tech
moznosti je hromada.
<bez_zaruky>
Treba v tom 'vasem' nagenerovani chybi neco, co ten instalator
potrebuje k zivotu.
</bez_zaruky>
Marek