*SPAM* Re: OT: Win 7 64bit

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Duben 28 09:57:20 CEST 2010

Jsme mu volali...;-)

Je to podvodnik!! DVD posle vypalene - je to nejaka korporatni licence
udajne pro Dell, kteremu pry prebyvaji licence :-DD

pry je to na doma, nikde to nesirit atd. atd. a pan nechtel rict kde
bydli ...pry pendluje mezi Ustim, Prahou a Polskem...

ma na tom jen 15% a prodava to se svolenim sefa...huba mu jela jak slejfirce

Radek Vicek