Aplikace pro komunikaci pres COM v C++

Petr Toąovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Středa Duben 28 08:12:26 CEST 2010

Ja mam celkem jasno. Potrebuji nejjednodussim moznym zpusobem dostat pod
kontrolu COM port. To znamena, ze si chci byt schopen zjistit jake porty
v PC jsou, ktere jsou aktivni a ktere ne, vypsat je do listu aby si
uzivatel vybral. odle toho ktery vybere, tak mu pak sam nastavim vsechny
parametry a zahajim komunikaci. Staci mi komunikace na Tx a Rx, kde budu
ziskavat udalosti predevsim o prijmu nove zpravy. Ale byl bych rad
kdybych podobnym zpusobem pak nekdy mohl pridat udalosti na dalsich
signalech COM portu, nechci to mit uz z principu znemoznene.
Ale nechci pouzivat .NET framework. Aplikace pojede i na hodne starych
PC, nechci s tim pak mit nejake problemy.
Muzete mi podle techto informaci doporucit nejaky konkretni smer,
nejlepe i primy navod?
Zkousim ten priklad z Code Project s knihovnou, snad se zadari.

Tosa