Aplikace pro komunikaci pres COM v C++

Petr Toąovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Úterý Duben 27 22:50:55 CEST 2010

Preji pekny vecer kolegove.
Mam tu takovy problem. Chtel bych si po par letech bez programovani
periferii v PC udelat jednoduchou aplikaci na komunikaci pres COM s mym
bastlem pod Windows. U toho se chci naucit pracovat ve Visual Studiu s
C++ jak jsme se tu o tom v nedavne dobe bavili o perspektivnich jazycich
(C#/C++ atd.). Pouzival jsem drive C++ Builder a vidim, ze zde musim asi
zabrednout do problemu trosku hloubeji, zadne komponenty co by to
zjednodusovaly.
Na webu je to plne balastu. Tu to nekdo matla do kupy s MFC (coz mi nic
nerika), pak zas nekdo ukaze jen zdrojak a v nem vidim praci s primymi
adresami, takze to je spis programovani pod DOS, tu zas nejake
zaobalovani funkci, milion konstruktoru atd. Nejak to takhle nezvladnu
pobrat najednou. Verim ze takovehle veci tu polovina lidi striha kazdy
den bez mrknuti oka. Nebyl by nekdo z vas tak laskav a neposlal mi
projekt pro Visual Studio v holem C++ v podobe formularove aplikace
obsahujici vysilani a prijimaci pres COM abych se mohl inspirovat necim
co pochazi z kvalitniho zdroje? Treba jen neumim hledat, takze i pomoc
timhle smerem vitam. Jak se vlastne zjistuje, ktere COM porty jsou v
systemu dostupne? Jak Zjistim ktere uz nejaka aplikace pouziva?
Literaturu budu zcela jiste studovat, ale nechci lezet 4 tydny v knihach
bez vysledku a tuhle aplikaci bych uzivil hned. Ale nejde o nic kritickeho.
Predem diky

Tosa

PS: Podle me to neni OT, takze to tak neoznacuji.