Ako si najst job v elektronike...

Jan Puobis jpuobis na elnec.sk
Úterý Duben 27 21:52:36 CEST 2010

Dobry den,

odpoviem do konferencie hlavne z dovodu, aby ste dostal odpoved, ktoru ste predtym nedostal, ale nie preto ze som neodpovedal.

Ziadost ste poslal 2x, 4.2.2010 a 21.3.2010, odpovedal som 2x, 4.2.2010 a 23.3.2010. Potial v poriadku. Odpoved bola: ano, ponuka plati, treba dohodnut osobny pohovor. Ponuka plati aj teraz ;-).

Problem je v tom, ze dva krat som dostal od gmail informaciu o nedorucitelnosti "554 Mail from jpuobis na elnec.sk rejected for policy reasons". Ziadna informacia preco, ziaden link kde sa cosi da ovplyvnit, takze som to nechal tak.

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis
www.elnec.com

===8<==============Original message text===============