OT: Win 7 64bit

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Duben 27 17:42:14 CEST 2010

Drtivá většina aplikací je 32bit a v 64bit systému běží v emulaci (dokonce i
IE se standardně pouští v 32bit verzi), která je i podle slov Microsoftu asi
o 7% pomalejší, takže bych určitě netvrdil, že v 64bit Windows budou 32bit
aplikace rychlejší.
Pokud to PC nebude mít do budoucna víc jak 4GB ram, volil bych 32bit OS, pro
většinu lidí zatím není důvod přecházet na 64bit. Je to klasicky nafouknutá
bublina pro BFU, má to větší číslo tak to prostě musí být lepší. Důvod
potřeby upgrade obvykle nedokážou vysvětlit...