OT: Win 7 64bit

Tomáš Pípal dargos na seznam.cz
Úterý Duben 27 17:19:33 CEST 2010

Pro naprostou vetsinu standardniho hardawaru jsou k dispozici podepsane
ovladace.
Zatim jsem nasel jedinou vyjimku, dualni DVB-T karta Pinnacle na PCI-E.
Podepsani ovladacu lze obejit pomoci jednoducheho "klikaciho" programku,
klicove slovo je "test mode".
16bit aplikace lze spoustet pomoci WindowsXP mode.

Pro muj pocitac s 8GB RAM ani jina moznost neni.