OT: Win 7 64bit

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Duben 27 17:07:16 CEST 2010

Predpokladam, ze na obskurni HW to nikdo nechce davat, uz jen kvuli jeho
vykonu. Ty 16bit programy jsem psal, jinak mate asi pravdu.
Neco mi rika (nebo jsem nekde cetl?), ze ty 64-bit verze nejak lepe
pracuji s RAM i pro 32-bit aplikace a celkove je ten system vykonnejsi,
ale mozna jen muj subjektivni pocit.

Martin Hanek