OT: nepolovodicove hodiny pokrok

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 27 16:18:25 CEST 2010

 27.4.2010, 16:10:46

Takove reseni je ovsem, z hlediska vyssich principu mravnich
zcela neprijatelne.
Vhodnym resenim by mohlo byt, postavit druhy celovodicovy citac a
ten uzavrit do nejake krabice oblozene korkem, gumou, vakuem, nebo
necim podobnym, tak aby byla zvukotesna. A venkovni citak spoustet jen
v pripade exkurzi, filmovani, v pritomnosti novinaru a v podobnych
prilezitostech.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz