Acer AL712 - trafíčko podsvětlení

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Úterý Duben 27 12:58:40 CEST 2010

Zdravím,

On Mon, Apr 26, 2010 at 03:43:26PM +0200, Pavel KREJCI wrote:
> Resim to same u notebooku FS Amilo Pa 1510. Tam bylo trafko invertoru
> podsvetleni prerusene na sekundaru. Trafko nesehnatelne, invertor
> sehnatelny za asi 1150,-.  Kamaradka na materske a jeji manzel cerstve
> na pracaku... Rozebral jsem to a misto trubice zkusim dat 24 bilych
> SMD LED diod. Bude 8 sekci po 3 kusech a kazda napajena SMD verzi
> LM317 zapojene jako zdroj proudu 10mA. Zkousel jsem i jen s odporem,
> ale napeti co jde do menice neni stabilni a LED poblikavaji. Po uprave
> na LM317 to blikat prestalo. Naklady do 200,- svoji praci samozrejme
> [...]

No, to se priznam me zatim nejak nenapadlo :). To me docela zajima, jak
s tim uspejete, pekna nimracka. Udelate plosny spojik po delce displeje
na ktery to cele chytite? Co to bude presne za diody? Jestli se muzu
zeptat.

No, jeste v prvni fazi zkusim to traficko rozebrat, ale to bude asi
neopravitelne - neprevinutelne.

--
Zito