Ako si najst job v elektronike...

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Duben 27 12:46:02 CEST 2010

Nuz... do ZA som sa prostahoval pred 8r prave kvoli praci. Predtym som
6r pracoval v ovela kludnejsom prostredi a uz aj tam som bol
pristahovany z prostredia, ktore mnohi zavidia. Dovod 1. stahovania
bol ten, ze co z pekneho prostredia, ked nebola praca v obore vobec
ziadna. 2. stahovanie ma na svedomi upadok firmy, kde ma praca, aj
prostredie sice bavili, no co z toho ked x-krat vymenene vedenie
videlo dalsie smerovanie vlastneho vyvoja uplne inac... KE a BA som
zavrhol ako pre mna velmi rusne mesta. Tiez zahranicie nebolo nic pre
mna. ZA bola v tej dobe vyhovujucim kompromisom medzi predstavou o
prostredi, v ktorom chcem zit a pracovnymi prilezitostami (nebudem
popierat, ze aj vyskou platov). Rozdavat rady si ale urcite nedovolim,
sam som vtedy zvazoval vsetko mozne. K rozhodnutiu mi pomohla prave
situacia v starej praci. Mna sice nevyhadzovali, aj plat chceli
(kozmeticky:-) dvihnut, ale v tej situacii, ktora tam vladla by
rozhodnutie ostat bolelo viac, ako odist.

miro