Elektronicky zmekcovac tvrde vody

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 27 11:40:59 CEST 2010

 27.4.2010, 11:27:43

Stale je to neprukazne. Vsuvky byly na jinem miste, tedy charakter
proudeni mohl byt u kazde jiny. Nebo treba blizko jedne z nich byl
nejaky jiny kov, treba mosazna armatura a tvorba kamene mohla byt
ovlivnena elektrochemickym potencialem. Nebo treba jedna z nich byla z
vyroby nejak spatne pozinkovana. Nebo pan instalater predvadel
klamavou reklamu v nadeji ze si dotycny od nej necha namontovat
magnet. Atd. atd.
Kdyby bylo mozne, ovlivnit chemicke reakce magnetickym, nebo
elektromagnetickym polem, proc by se toho hojne nevyuzivalo v
chemickem prumyslu ? Ja jsem o nicem takovem zatim neslysel, takze s
toho usuzuji, ze to nejde.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz