Magnety s dirkou

Horky Ales PENAM HorkyA na penam.cz
Úterý Duben 27 10:36:35 CEST 2010

A něco z tohoto by nevyhovovalo:
http://www.magsy.cz/page/15837.magnety-mezikruzi-diametralne/

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Snail Instruments
Sent: Monday, April 26, 2010 8:57 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Magnety s dirkou

Teda - myslel jsem puvodne, ze to bude mnohem snadnejsi ukol. Kdyz uz
jsem nekde nasel magnet s dirkou, tak byl magnetizovany axialne.
Nakonec jsem nasel nejakou nemeckou firmu, ktera ma magnety akorat a
radialni zmagnetovani se 4 poly udela za nejakych 30 EUR. Jeste jsem
jim teda nepsal, tak snad v tom nebude zadny hacek.

J. Hanzal