Bezdratove pripojeni velke obrazovky k notebooku ?

Jiri Sladek sladek na iol.cz
Pondělí Duben 26 18:11:15 CEST 2010

Zdravím, mám speciální dotaz - požadavek od šéfů.
Jedná se o bezdrátový přenos obrazu z notebooku na velkou obrazovku na zdi.

Šéf by si přinesl notebook, položil by ho na stůl a zapnul.
Potom by provedl nějaký jednoduchý úkon, a obraz z notebooku by se objevil taky na té velké obrazovce.
A případně by se přenášel i zvuk.
Fungovalo by to bezdrátově a jednoduše, bez složitého nastavování.

A kdyby přijel šéf partnerské firmy s notebookem, tak by taky provedl onen jednoduchý úkon, a promítal by svůj obraz.

Napadají mne následující možnosti:

1. Jestli třeba existuje nějaký 'čudlík' do konektoru VGA nebo USB, který by vysílal obraz.

2. Pomocí TeamVieweru, ale ta služba je určena pro něco trochu jiného a asi by nestíhala.

3. Najít speciální program, který by přes WiFi streamoval obraz a zvuk z NB do lokální sítě, konkrétně do té velké obrazovky, která by byla taky součástí sítě.
Tahle třetí možnost by se mi líbila nejvíc. Není tahle funkce už vestavěná do velkých a drahých televizí? Já o tom nenám přehled.

Díky za náměty.

Jirka Sládek

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 5062 (20100426) __________

http://www.eset.cz