Re: Acer AL712 - trafíčko podsvětlení

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Duben 26 15:43:26 CEST 2010

Resim to same u notebooku FS Amilo Pa 1510. Tam bylo trafko invertoru
podsvetleni prerusene na sekundaru. Trafko nesehnatelne, invertor
sehnatelny za asi 1150,-.  Kamaradka na materske a jeji manzel cerstve
na pracaku... Rozebral jsem to a misto trubice zkusim dat 24 bilych
SMD LED diod. Bude 8 sekci po 3 kusech a kazda napajena SMD verzi
LM317 zapojene jako zdroj proudu 10mA. Zkousel jsem i jen s odporem,
ale napeti co jde do menice neni stabilni a LED poblikavaji. Po uprave
na LM317 to blikat prestalo. Naklady do 200,- svoji praci samozrejme
nepocitam. Dnes nebo zitra to cele (doufam) poskladam a uvidim jak to
bude prouzkovane... Pouzita LED ma 120 stupnu vyzarovaci uhel a jsou
kazdych 14mm. Spoleham na odrazku a difuzer celeho displeje.

Neni to sice odpoved na dotaz, ale pokud je ten displej opravovany ne
na kseft a mate chut experimentovat... :)

PK