Predradniky pro zarivky - sehnatelnost tragedie

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Duben 26 14:23:22 CEST 2010

Zdravim,

nemate nekdo typ na nejaky zasobeny eshop s elektroinstalacnim materialem?

Zrejme jsme dospeli do posledni faze kapitalismu, protoze jsem nesehnal
nejake lepsi predradniky pro 20W zarivky TL5.

Shanim neco takoveho:
Philips HF-M RED 118 SH PL-C/PL-T 230-240V

Kompaktní lehký vysokofrekvenční elektronický předřadník pro světelné
zdroje TL (8-18 W), TL5 (14-24W) a kompaktní zářivky PL (7-24W)

http://www.prismaecat.lighting.philips.com/ecat/Light/ApplicationRouter.aspx?fh_secondid=913700423466_2&fh_location=%2f%2fprof%2fcs_CZ%2fcategories%3C{fepplg}%2fcountries%3E{cs_CZ}%2fstatus%3E{act}&fh_search=871150092802330&fh_eds=%C3%9F&fh_re

Uz jsem je mel objednane zaplacene - meli je dovezt minuly tyden k
prodejci - cena 257Kc s DPH.

Nasledne mi napsali, ze Philips jim nedovezl zbozi a dokonce odmitl
potvrdit dodani v nasledujicich 2 mesicich!!

Nabidli mi drazsi ekvivalenty od firmy QLT (za puvodni cenu - vzhled
stejny) - dnes se mi omlouvali, ze ani tyto nejsou a nevi kdy budou.
Tudis ze navrhuji storno objednavky nebo holt musim cekat. Nechal jsem
to stornovat.

Vzal bych klidne i predradniky od Osramu, ktere uz mam a jsou skvele,
ale ty jsem neshanel, protoze jsem na ne minule cekal take asi mesic.

Potrebuji tri zarivky ekvivalentni Philips MASTER TL5 HE Super 80 21W/830

a k nim zminene predradniky (Philips/Osram) - bud jednotlive 20W nebo
jeden dvojity 20W + jednoduchy 20W.

Nekupoval jste nekdo nekde kde maji skladem?

Zacina to byt dost zoufalstvi...

--
Radek Vicek