beterie do Elektromobilu

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Pondělí Duben 26 13:21:12 CEST 2010

Co je technologicky spravne, nejak jsem se nikde nedocetl jaka je stavna
technologie lisovani.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Kručinský Ladislav
Sent: Monday, April 26, 2010 1:11 PM
To: HW-news
Subject: RE: beterie do Elektromobilu

 Na proudy v řádech stovek amper se používají v bateriové trakci různé
značky konektorů, my používáme tzv. REMA které se vyrábějí v  provedení 80A
- 160A - 320A. Mají výhodu v tom, že jsou celkem lehké ale hůře odolné proti
tuposti obsluhy (konektor s prasklým pouzdrem jde s vynaložením síly
přepólovat). Vodiče do nich se krimpují lisovacími kleštěmi a pokud jsou
zakrimpovány technologicky správně, mají i slušnou životnost (několik let
spojování a rozpojování).

L. Kručinský