beterie do Elektromobilu

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Duben 26 10:13:23 CEST 2010

Je nejaky duvod proc si kupovat neco co ma z nejakho duvodu omezeny
vykon a je to nerepasovatelne? Nedokazu si predstavit co s tim, kdyz by
v te skatuli odesel jeden clanek. Navic LiFePo jsou treba hlidat - maji
snahu se rozchazet preci jen vic nez lion nebo lipo.

Original A123 clanek s kapacitou 2.3A za 14USD ma tyto parametry:

Nominal Voltage: 3.3v
Standard Charge: 10A to 3.6v
Max Charge: 10A to 3.6v
Max Discharge: 60A (Continuous)
Max Pulse Discharge: 120A (10sec)
LifeCycle: 1,000+
Weight: 70g

Vyjde to sice o neco draz nez ty skatule, ale mohu vymenit libovolny
clanek, mohu libovolne dokupovat dalsi, pripadne i clanky kombinovat
pokud se zacnou delat jine lepsi typy.

Pokud vezmu tak zakladni baterie by byla:

4s10p tedy 13.2V a 23Ah. S tim, ze trvaly proud to umi 600A spickovy
1200A tedy pohon naprosto bez kompromisu. Ty proudy opravdu ocenite
protoze pokud ma to auto k necemu jezdit tak to proste obcas potrebuje
neco skousnout.

Nabijet mohu proudem treba 50A takze za 12minut muzu znovu frcet.

Cena 560USD.

Radek Vicek