Monitor po sto prve

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Duben 26 00:19:48 CEST 2010

 26.4.2010, 0:06:07

Jamicon MZ jsem pouzil, neb nic jineho v nanou chvili neslo koupit "pres
pult". Trochu jsem je predimenzoval zamenou 1000u->1500u ale bylo to
malo. V druhe vetvi jsem naopak poddimenzoval 470->330 a zati se zda, ze
to staci.
Takze oprava ponauceni: Pokud potrebujete u vaseho zarizeni jen trochu
delsi zivotnost, u GM slona vhodne kondenzatory nenakoupite.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz