Monitor po sto prve

Novotny Pavel novotny.pp na atlas.cz
Neděle Duben 25 23:49:27 CEST 2010

Nechci se vam navazet do pribehu, ani nejsem akcionar Janiconu, ale aby nevznikali dasi stare povesti ceske.
Ono je to tezke, u CZ prodejcu soucastek je uspech, kdyz elektrolity tridi na ty normalni a ty pry LowERS.
V realu to je torchu slozitejsi, Jamicon MZ serie je Low ESR,ale take Miniature size a tomu odpovida zivotnost pouze 2000 hodin, jinak receno MZ nejsou smejdy, ale male LowESR kondenzatory s zivotnosti 2000hodin, do vaseho zarizeni mel prijit bud WG s dvojnasobnou zivotnosti a normalni velikosti nebo long life TB serie. Pri pouziti MZ to holt chtelo dat dva paralelne a snizit tak proud, zahrivani a zvysit zivotnost.
Na druhou stranu Jamikon neni Nippon ani Vishay, ale zase stoji mene.

Dalsi otazkou je dimenzovani C,jiz v prvotnim navrhu, predpokladam, ze vetev s Jamikony bude vice zatezovana.

PN