OT: Nokia E52 modem

Vladimír vladimir na hkfree.org
Neděle Duben 25 20:37:29 CEST 2010

Zkousel jsem jiné PC i BT, to same. Driver existuje pouze jeden, bud se
instaluje s PC Suite nebo samostatne, ale je ten samy. Porovnaval jsem logy,
az do prikazu ATD je to stejne, u E52 je jako odezva error..

Vladimir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Sunday, April 25, 2010 8:08 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: Nokia E52 modem

PC Suite je z CD nebo poslední verze z internetu? A co zkusit vytáčet přímo
z Windows z telefonického připojení nebo naopak z PC Suite? Ještě mě napadá,
že by mohl být novější driver a případně zkusit Ovi Suite, i když mně osobně
víc vyhovuje PC Suite.
A ještě jedna věc, děje se to i na PC, kde nebyla E51? Mohlo by to dělat
bordel právě s něčím z předchozího mobilu. Případně bych zkusil, jestli by
to nefungovalo přes BT.