Elektronicky zmekcovac tvrde vody

Milan krata.milan na seznam.cz
Neděle Duben 25 20:33:03 CEST 2010

Doma s tím bojuji již asi 15 let, takže zde mé některé poznatky:

Dříve podobné elektronické udělátko, pračka, konvice stále zaneseny
kamenem a trubky zarostlé (dokonce plastové trubky!) (zjištěno při
výměně baterií). Elektronické udělátko vyměněno před 5ti lety (snad) za
magnet. Jo a jeden poznatek. Toto elektronické udělátko asi nějak
funguje, protože důvodem jeho odstranění byl i fakt, že pod tímto
udělátkem bylo koleno a to bylo zaneseno něčím co vypadalo jako
rozpuštěný a znovu usazený kámen (nebo co) a nebylo to rozbitelné a tak
jsem byl nucen ten kus vedení vyměnit.

Magnet na vstupu (asi 5 let), kámen stále jak v konvici tak v pračce
(pračka je 2 roky stará)

Prozatím jsem se smířil s tím, že jednou za čas koupíme novou varnou
konvici, nebo vyndám a oklepu topné těleso z pračky.

Milan