Elektronicky zmekcovac tvrde vody

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Neděle Duben 25 10:49:06 CEST 2010

Dokud nekdo neudela spravne vedeny dvojite slepy pokus tak tomu
neverim a neverim a neverim :-) Ja vim, ze jsem mozna zatizeny skolnim
balastem v podobe zakona zachovani hmoty a podobne a ze si slapu po
stesti ale preci jenom myslim ze by to nejaky ten dukaz chtelo. Treba
tahnout vodu zdvojenym paralelnim potrubim ktere se zase spoji do
jednoho pres kalibrovane clony nebo neco podobneho. A po peti letech
vyndat, rozrezat a nevericim psum omlatit o hlavu.

Ales Prochaska