Re: Re: Re: Potíže s RS232

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 23 15:29:10 CEST 2010

Predpokladam, ze tie drotiky pripajate rovno na piny Dsub9 konektora toho prevodnika, t.j. ze tam nemate nejaky medzikabel (ja viem ze je to blba otazka, ale co ked?... ;-) )

Spolocny kus softu tam v kazdom pripade musi byt, hoci aj nie priamo driver k zariadeniu, ale niekde hlbsie vo win - WinAPI Vam predsa robi jednotne rozhranie. Hlbinam Windowsov sa vsak nerozumiem.

Nemate tam nainstalovany nejaky virtualny COM alebo nejaky COM-LAN prevodnik alebo nieco podobne COM-specificke?

wek