Potíže s RS232

Petr Štětina petr.stetina na mediaresearch.cz
Pátek Duben 23 15:13:09 CEST 2010

Petr Tomasek napsal(a):

> Nijak.
>
> Dovolil jsem se ohradit proti sprostemu tonu pana Stetiny.
> Sprostemu proto, ze predpoklada, ze vsichni museji pouzivat
> to same co on sam.

Dobrý den, pokud pan Zapletal v původním příspěvku napíše, že prolezl
kde co, včetně správce zařízení, tak se nebudu ptát, jaký používá OS.
Na mém příspěvku rozhodně nevidím nic sprostého! Sprosté mi připadá
posílat plky typu:
> Windows, co to je? Ten krap jeste nekdo pouziva?
Tím, že jsem zrovna poslal příspěvek z Windows se nenechte zmást.
Rozhodně nepředpokládám,
že všichni musejí používat to samé, co já, protože by jinak všichni
používali Ångström nebo Gentoo.