Potíže s RS232

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Pátek Duben 23 13:11:03 CEST 2010

Zdravím.
Mám následující problém. Zařízení na sériovém portu používá signály DSR/DTR,
RI, RLSD a GND. CTS/RTS je zatím nepoužitý. Jedná se jen o nějaké snímání
stavu zařízení. Potíž je v tom, že mi signály RLSD a RI vůbec nereagují. Ani
na portu na základní desce(MSI), ani na převodníku USB-RS232 s FTDI chipem a
ani na převodníku s PL2303_Prolific. Na jiném PC či notebooku tyto signály
těchto převodníků fungují!!! Prolezl jsem co se dalo , Bios, správce
zařízení a nikde jsem nic nenašel. Nevíte, proč se to chová jek se to chová?

S pozdravem

ZAPLETAL Martin