Gumova klavesnice ?

Šauer František f.Sauer na mikroelektronika.cz
Pátek Duben 23 07:31:44 CEST 2010

Dobrý den,

> Umi nekdo v CR vyrobit na zakazku silikonovou klavesnici,
> myslim takova ty gumova tlacitka, ktera nasledne s DPS pod ni
> tvori klavesnici.

zkuste kontaktovat firmu FCC průmyslové systémy (www.fccps.cz), pana Petra Noska.
Dělají nám gumové klávesnice na zakázku.

> Na kolik to tak prijde, myslim vyorba formy + potisk a tak.
> Jde mi o to od jakeho poctu ks se to vyplati.

To je silně individuální. Záleží to na požadovaných vlastnostech a nedá se to lehce odhadnout.

> Sikla by se moznost mit i nekolik tlacitek jinak barevnych, ale jsem realista.

Myslím, že i tohle umí, ale jako všechno kolem, je to záležitost peněz.

Přeji příjemný den
František Šauer