balíček do ©výcarska

Ing. Peter Adamec max13 na atlas.sk
Čtvrtek Duben 22 20:31:55 CEST 2010

Otazka je zle polozena
je to ako spytat sa co stoji auto.
Pokial  nepoviete priblizne rozmery, hmotnost, ci sa jedna o nebezpecny
odpad alebo krokosvorky nikto vam na to neodpovie fundovane.
Okrem toho bol som v tom ze ked sa posiela balicek do zahranicia tak na
colnici stoji ten co prijma a nie ten co posiela.

Aby som povedal za slovensku postu, mozno to da aspon aky taky obraz.
Vec nevelkych rozmerov sa do europy (a tam pokial viem este svajciarsko
napriek svojmu vysostnemu postaveniu patri) da poslat do hmotnosti 100g
za 1.6e, do 0.5kg je to 4.6 ci kolko.Posiela sa to ako listova zasielka
aj ked som uz posielal "listovu zasielku" v tvare konzervy od farby.
Toto sa zda ze evidentne vas pripad nebude ale dobre to ukazuje ako su
dolezite parametre. Okrem toho neviem ako vasa posta ale u nas mame aj
infolinku posty kde sa da zavolat a co neviem najst alebo nechapem sa
spytam a tetuska mi v podstate odpovie.

PA