Meteosonda, almanach (bylo: Re: gps)

Lubor Otta butan na geoinvest.cz
Čtvrtek Duben 22 16:53:26 CEST 2010

V GPS nářečí se almanachem rozumí tabulka dostupných družic, obsahující
přibližné keplerovské parametry jejich drah a opravy jejich palubních hodin.
Za pomoci almanachu si přijímač znalý své polohy vytipuje které satelity
by mohl slyšet, opraví fázi korelátoru a snaží se je dekódovat. Pro
tento účel stačí i almanach několik měsíců starý.
Lubor