SPI I/O expander MCP23S17 Microchip?

Dolnsky Pavel p.dolnsky na atlas.cz
Středa Duben 21 23:29:09 CEST 2010

HTML příloha byla odstraněna...
No ja si precetl jak to je, ale neni mi zcela jasne k cemu u SPI je ta adresa, kdyz stejne musim danemu zarizeni na SPI nahodit CS a tim mu rici , ze mluvim na nej.
>Opravdu nestaci si precist Datashit?
Staci, ale je to DS z kategorie nemam rad, tedyh DS, ktery popisuje dva podobne, ale ne stejne IC a clovek, aby porad tridil co je pro I2C a co pro SPI verzi. Marne premylsim, zda by to Microchip polozilo udrzovat dva DS, zvlste pokud jsou jen a pouze v pdf. Pripadne mohli pouzit pokrocilych funkci pdf s dat do nej volbu skryt veci k I2C respektive SPI
Pavel
>On Wed, Apr 21, 2010 at 06:12:59PM +0000, Dolnsky Pavel wrote:
> Netusite proc je tento IC vybaven vstupy A0,A1,A2 i u SPI verze? Nejak mi unika smysl, kdyz u SPI tak jako tak musim vybrat IC s kterym komunikuji pomoci signalu CS.
> Nebo lze pripojit 8ks techto IC na jeden CS a ovladat tak primo 128 I/O?
RTFDS
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/21952b.pdf
strana 8
»The MCP23S17 is a slave SPI device. The slave
address contains four fixed bits and three user-defined
hardware address bits (if enabled via IOCON.HAEN)
(pins A2, A1 and A0) with the read/write bit filling out
the control byte.«