Monitor Benq

Miloš Šula sula na rps.cz
Středa Duben 21 21:14:04 CEST 2010

Aha ja si myslel, ze to bude jen kondenzatory, ktere napaji ostatni
obvody.Pri zapnuti zdroj nabehne a kdyz zjisti ze to proudove neutahne kvuli
spatnym kondenzatorum na vystupu tak se vypne. Netusil jsem ze se to muze
samo vypinat kvuli vadnemu menici napajejicim podsvetlovaci trubice.Myslel
jsme si ze v tomto pripade monitor normalne bezi, jen je spatne videt obraz,
pripadne tam jsou videt treba pruhy.

Milos

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jiri Fridrich
Sent: Wednesday, April 21, 2010 7:06 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Monitor Benq

V menici pro podsvetlovaci trubice jsou kondenzatory MKP 220n - tam byva
studenak.
Vetsinou to vezme s sebou oba tranzistory 2SC5707 a pak jeste nejakej fet,
co je pred nima ve stejnem pouzdre.
Jsou tam dva identicke kanaly - jestli mate smulu, tak to co jsem popsal
bude 2x.
Jo a jeste je tam pojistka s vyvody do DPS, co vypada jak odpor, nebo
tlumivka - ta muze byt taky hyn...
Ta pojistka je myslim v ceste napajeni toho ridiciho IC.
Omluvte pripadne drobne nepresnosti. Uz je to dva mesice, co jsem to
opravoval.
ELI.