Monitor Benq

Jaroslav Rybarik rybarik na xtech.sk
Středa Duben 21 19:41:03 CEST 2010

presne tak, celu tuto sadu (poistka, 2x fet v napajani a 4x 5707 pre
menic) predava jeden chlapik na ebay. ocividne je to VELMI bezna zavada.
ja som zatial 4x menil tie 5707 tranzistory (samozrejme nie v jednom
monitore) a 2x k tomu odisla aj poistka. tie FETy boli vzdy dobre... Ale
teraz som robil jednu upravu pola nejakeho chlapika, co to cele
prerobil, aby sa to vypinalo soft-poistkou namiesto tej 3 amperovej. No
a odvtedy mi z toho monitora ide iba dym, este som nezistil z coho presne :)

Jaro