Re: Mikrovrtačka na DPS

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Duben 21 14:46:35 CEST 2010

Jsem na tom podobne, Proxxon FSB240E + jejich stojan + kopinate vrtaky
a naprosta spokojenost. Taky jsem mel takovou tu 'do 600' a letela do
kose.
Ale jak pise kolega - cenove nevyhovi:(
http://www.naradi-vesely.cz/cs/eshop/naradi-pro-modelare-proxxon/rucni-mini-naradi/bruska-vrtaci-fbs-240-e-set.html
Marek
PS: rozhodovat se o nakupu znovu, koupim ji zas.