Vlastni SMTP server

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Duben 21 11:52:34 CEST 2010

Normální admini mají kontrolu reverzních záznamů vypnutou nebo pouze
antispam přidá body. Spousta serverů tohle v pořádku nemá. Větší problém je
absence MX záznamu (opět většinou pouze body navrch) a taky ty samotné IP,
které už na blacklistu můžou být. Doporučuju buď webhosting a jejich SMTP
nebo pokud máte doma lepší připojení, tak si udělat doma SMTP a posílat
maily tudy. SMTP zvládnou i krabičky, do kterých lze nainstalovat OpenWRT
(typicky Asus WL500gP).