OT: SMTP server na blacklistu

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Duben 21 10:11:24 CEST 2010

Uz to tu nekdo psal...velke firmy (ale i mensi) to vubec nepali. Ty
budou mit vzdycky svoji sit schovanou za FW a co za nim je do toho uz
nikomu nic neni. Navic se tim vetsinou resi opravneni useru na siti.

Takze IPv6 skonci za prvnim prekladem - maximalne treba stroje na DMZ
pojedou na IPv6.

Radek Vicek