Monitor Benq

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Středa Duben 21 09:05:48 CEST 2010

Len este podotknem, ze dosky zdroja v benq monitoroch teplom dost trpia
(par som ich mal otvorenych) a vidno na plosaku prehriate oblasti. A tam
sa ukazuju vyhody bezolovnateho spajkovania :) Treba preletovat
minimalne 4 vystupne trafka pre vybojky s poriadnym cinom. Ja som vzdy
presiel aj par suciastok okolo a zatial vsetko funguje. Ale pri mojich
modeloch bolo treba menit tranzistory v koncovom stupni menica, tie
kondiky mohli odist rovnakym sposobom. Len u mna to zatial boli iba tie
4 koncove tranzistory, kondiky ani raz...

Jaro