OT: SMTP server na blacklistu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Duben 21 08:21:17 CEST 2010

Mam najit a poslat maily (mam ze sve historie ADSL pripojeni nekde schovane uz dva), ktere mi provider poslal, kdyz
1) se prechazelo na Annex B
2) se prechazelo na ADSL+ ?

Oba obsahovaly velmi jasnou zvest. Mily zakazniku, moc si vas vazime, ALE od xx.yy.zzzz dojde v nasi siti ke zmenam. Do te doby si musite vymenit modem, jinak vase pripojeni prestane fungovat. Nabizime modem a) za 1 Kc, modem b) za xxx Kc atd.

Samozrejme vsichni vime, ze prechod rozhodne ani v jednom pripade nebyl: plug-out/plug-in a jedem. U me to v tech dvou pripadech trvalo cca tyden a ctrnact dni, kdy jsem byl bez netu. Uvazoval jsem o zmene operatora, ale pri predstave, ze to bude znamenat dalsi mesic bez netu a uplne stejne problemy v blede modrem jsem od toho v techto pripadech vzdy upustil.

Jakub Serych