Monitor Benq

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Duben 20 23:08:16 CEST 2010

99 procent elyty. Ted jsem opravoval jeden Fujitsu, nešel zapnout, při
rychlém zapínání/vypínání tlačítkem někdy naběhnul.
Vyměnil jsem 10 elytu, jede OK. Jo a už mu nesvítí jedna z trubic, ale
tak nějak to není moc vidět a nevadí to.
Tedy mě by to asi vadilo, kdyby to byl můj monitor a věděl bych o tom :-)
JaKub