Re: AT91SAM7X256 - zápis do flash

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Úterý Duben 20 23:02:19 CEST 2010

Ajaj, zrovna tohle řeším se stejným procesorem... a mám z toho
takovouhle hlavu a to mi tam stačí zapsat ty hodnoty jen občas při
kalibraci. Myslím, že to asi nijak snadno nepůjde, protože se tam dá
zapsat jen 10,000 krát, což je za jeden den vyčerpané. Kdybyste to
psal střídavě do různých stránek tak by to snad šlo navýšit, ale to
jsem nezkoušel.

Aleš Procháska