OT: SMTP server na blacklistu

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Duben 20 17:46:55 CEST 2010

Díky všem za informace, pokusím se tedy místního ISP dotlačit k veřejné
IP. Připojen jsem přes nějaký starší Ovislink, tuším WL-1120AP (teď tam
nepolezu, je to v krabici u antény). Ten by to mohl zvládnout nebo jsou
s ním nějaké známé problémy, když je na veřejné IP?

Nechápu, proč mě ISP tak děsí s těmi problémy co přijdou s veřejnou IP,
když všichni tvrdí, že není žádný problém ...

Honza Půhoný