Měnič pro studiové záblesky

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Duben 20 17:40:27 CEST 2010

Dobrý den,

pro známého fotografa sháním měnič 12 / 230V pro studiové záblesky.

Zkoušel jsem tyto měniče se zábleskem, který měl na štítku 230V/500W:

http://www.puhy.cz/autotechnika-94/menice-napeti-pro-automobily-70/menic-12-230v-1000w-modifikovana-sinusovka-1052.html

http://www.puhy.cz/autotechnika-94/menice-napeti-pro-automobily-70/menic-12-230v-2000w-modifikovana-sinusovka-1055.html

, ale nefunguje to uspokojivě. Záblesk se nabije, ale proudová ochrana
měniče stále omezuje proud a trvá to dost dlouho.

Slyšel jsem, že se prodávají upravené měniče, které mají vyřazenou nebo
přenastavenou proudovou ochranu pro záblesky. Nemá s tou přestavbou
někdo zkušenosti? Nebo rostou někde hotové měniče pro záblesky?

Díky,

s pozdravem Jan Půhoný